sobota, 17 sierpnia 2013

Legia Warszawa

Legia jest klubem, któremu kibicuję w polskiej lidze, więc autografy jego piłkarzy są dla mnie bardzo cenne. Te podpisy dostałam we wrześniu zeszłego roku po wysłaniu do Legii listu z prośbą, kopertą zwrotną i znaczkiem. W odpowiedzi dostałam 5 autografów i krótką "notatkę" na drugiej stronie mojego listu: " To resztki zdjęć., nowe będą za ok 1 mieś. Pozdrawiamy", gdyż nie do końca o te podpisy prosiłam :). Podpisy są od Dicksona Choto, Tomasza Kiełbowicza, Artura Jędrzejczyka, Inakiego Astiza i Michała Kucharczyka. Dziś mogę powiedzieć, że jednak doceniam ich wartość, gdyż 3 pierwszych graczy już w Legii nie ma, a dwóch pozostałych bardzo lubię :) Na odpowiedź czekałam ok. 2 tygodni. 






Do zobaczenia jutro :) 
Dzięki za komentarze ;)

2 komentarze: