sobota, 7 września 2013

Bayer Leverkusen

Z Bayeru dostałam podpisy Sebastiana Boenischa i Arkadiusza Milika, który w tej chwili jest na wypożyczeniu w innym niemieckim klubie. Autografy te dostałam w lipcu. Wysłałam list z prośbą oraz kopertę zwrotną. Po 18 dniach dostałam w odpowiedzi dwie karty zawodników z ich podpisami. Bardzo się z nich cieszę, ponieważ zawsze najbardziej zależy mi na autografach naszych piłkarskich reprezentantów. Mam nadzieję zebrać ich jak najwięcej :) 



Pełnych skrzynek ;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję! :D
    Mam pytanie pisałaś na adres klubu? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, również posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE! :)
    Mam prośbę, możesz podać mi adres? Będę wdzięczna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bayer 04 Leverkusen
      Fussball GmbH
      Bismarchstr 122-124
      51373 Leverkusen
      Germany

      Powodzenia :)

      Usuń